Kristal Elma ödülleri, Rixos Tersane İstanbul Taşkızak Hall‘da gerçekleştirilen etkinlikte sahiplerini buldu. Karaca, Şeyma Subaşı ile yapılan ve sosyal medyanın körüklediği gerçek dışı güzellik algısı ile linç kültürüne dikkat çeken Air Pro Cook iş birliği sayesinde Vertical Kristal, Dijital Büyük Ödül, Dijital Kristal ve Ünlü Kullanımında Kristal Ödülü gibi önemli ödüller kazandı.
Ayrıca, Karaca; evcil hayvanların farklı porsiyonlarda doğru şekilde beslenmesi gerektiği bilgisiyle tasarladığı FitBowl ürünü ile Bronz Tasarım Ödülü’nü aldı. “Onun doğduğu gün, senin anne olduğun gün” sloganıyla kullanıcıların anneleriyle doğum günü fotoğraflarını paylaşmalarına aracılık eden Anneler Günü Açık Hava Projesi de milyonlarca kişiye ulaşarak Bronz Ödül‘ü kazanmasını sağladı.
Bunun yanı sıra, “Karaca Hollywood’da” projesi kapsamında hazırladığı Red Carpet Collection ile bu yıl Hollywood ünlülerinin sofralarında yer almasını mizahi bir dille anlatan “Dedektif” reklam filmi Gümüş Ödül alırken, projede kısa sürede büyük kitlelere ulaşmayı başaran entegre iletişim çalışmaları da Bronz Ödüllerle taçlandırıldı.
Kristal Elma, Türkiye’nin en prestijli yaratıcılık ve pazarlama etkinliği olarak sektördeki tüm paydaşları her sene olduğu gibi bu yıl da bir araya getirdi. Bu yılki ödüller, Karaca’nın yenilikçi projelerini ve müşteri odaklı yaklaşımını bir kez daha gözler önüne serdi. Bu başarılar, Karaca’nın sektördeki konumunu pekiştirmenin yanı sıra markanın kalitesini ve yaratıcılığını da vurguladı.