Reklam ve pazarlama dünyasının en yaratıcı projelerinin yarıştığı Kristal Elma, bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Rixos Tersane İstanbul’da gerçekleştirilen törende 4 ödül kazandı ve “Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka” olarak seçildi.
CarrefourBIO Projesi İle Çifte Başarı
CarrefourSA’nın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi “CarrefourBIO” projesi, özel kategorilerde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ alanında Bronz ödül aldı. Sektörel kategorilerde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ alanında Gümüş ödüle layık görüldü.
“Doğru Karpuz Referans Sesi” Reklam Filmi Yaratıcılığıyla Ödüllendi
CarrefourSA’nın “Doğru Karpuz Referans Sesi” reklam filmi, ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül kazanırken, Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde ise Kristal Elma ödülüne layık görüldü.
CarrefourSA, Lezzet Sponsoru Olarak Da Etkinliğe Damga Vurdu
CarrefourSA, Kristal Elma’ya sadece ödülleriyle değil, lezzetle de damgasını vurdu. Lezzet Arası Catering ile etkinliğin Lezzet Sponsoru olan CarrefourSA, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüyle katılımcılara keyifli bir gastronomi deneyimi sundu.
DOĞRU KARPUZ SESİ & BIO KÜNYE
Reklamveren: CarrefourSA / Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Merve Durantaş, Arzu Berek
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Kreatif Grup Lideri: Orkun Süslü
Yaratıcı Ekip: Seray Samancı, Nazif Sezer, Utku Gümüş, Atilla Vardar
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Arda Sesli, Yunuscan Hısımcıl, Elif Altuntaş
Prodüksiyon Ekibi: Melis Bircan, Mert Adabaş
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Prodüksiyon Şirketi: Basement
Seslendirme: Beyti Engin