Hızlı servis restoran sektörünün önde gelen yerli markaları Saloon Burger ve PizzaLazza, Şubat ayında başlattıkları kampanyalarla tüketicilere bütçe dostu ve lezzetli seçenekler sunuyor. Her iki marka da sundukları özel menüler ve kampanyalarla, lezzet severleri bir araya getiriyor.
PizzaLazza’dan “Buram Buram Pizza” Kampanyası
PizzaLazza, “Buram Buram Pizza” kampanyasıyla, iki orta boy pizza ve 1 litrelik Pepsi Zero Sugar içeceği sadece 300 TL fiyatla sunuyor. Bu kampanyada, tüketiciler damak zevklerine göre normal, ince veya incecik hamur seçeneğini ücretsiz olarak tercih edebiliyor. Kampanyada yer alan ‘Sevilen Tatlar’ pizzaları arasında sucuk, beyaz peynir, siyah zeytin gibi yerel lezzetler de bulunuyor.
‘Sevilen Tatlar’ menüsündeki pizza çeşitleri şunlar:
- Favori Üçlü: Pizza sosu, mozzarella peyniri, sosis, mantar, mısır
- Kampüs: Pizza sosu, mozzarella peyniri, sosis, salam, mısır
- Lezzet Küpü: Pizza sosu, mozzarella peyniri, beyaz peynir, küp sucuk, siyah zeytin, kekik
- Margarita: Pizza sosu, ekstra mozzarella peyniri
- Sebze Seven: Pizza sosu, mozzarella peyniri, domates, mantar, siyah zeytin, yeşil biber
Saloon Burger’dan “Kankanı Al Gel” Kampanyası
Saloon Burger, “Türkler Burgeri Kankasıyla Yer” sloganıyla başlattığı “Kankanı Al Gel” kampanyasında, dostluk temasını ön plana çıkarıyor. Kampanyada, iki farklı menü seçeneği sunuluyor:
- Kanka Menü 1: İki adet Kadri Burger (burger ekmeği, 100 gram köfte eti, göbek marul, domates, soğan, turşu, ketçap, mayonez), Kova Patates ve iki adet orta boy Pepsi Zero Sugar içecek, 340 TL.
- Kanka Menü 2: İki adet Mega Chicken Burger (burger ekmeği, 100 gram klasik tavuk burger, göbek marul, mayonez), Kova Patates ve iki adet orta boy Pepsi Zero Sugar içecek, 250 TL.
Saloon Burger ve PizzaLazza’nın Büyüme Hedefleri
Saloon Burger ve PizzaLazza’nın Genel Müdürü Murat Aytar, 2024 yılında pazarın üzerinde bir büyüme ivmesi yakaladıklarını belirterek, 2025 yılı için iddialı hedeflerini açıkladı. Aytar, “Her iki markamız da 2024 yılında hem pazarın hem de 2023 yılı genelinin üzerinde bir büyüme ivmesi elde etti. PizzaLazza’yı 180, Saloon Burger’i ise 80 restorana çıkarmayı hedefliyoruz. PizzaLazza şu anda 12 ilde hizmet veriyor ve bu sayıyı 20’ye çıkarmayı planlıyoruz. Saloon Burger ise 9 ilde hizmet veriyor ve 2025 yılında 16 ile yayılacak” dedi.
Aytar, ayrıca tüketicilere daha yakın olmak için web sitelerini ve mobil uygulamalarını yenilediklerini, sektörün önde gelen tedarikçileriyle çalışarak kaliteli ürünler sunmaya devam edeceklerini vurguladı. Lezzet inovasyonları ve fayda odaklı kampanyalarla 2025 yılı boyunca tüketicilerin karşısına sık sık çıkacaklarını belirtti.
Saloon Burger ve PizzaLazza, hem lezzetli hem de uygun fiyatlı seçenekleriyle hızlı servis restoran sektöründe büyümeye ve tüketicilerin beğenisini kazanmaya devam ediyor.