Ana Sayfa Haber SuperFresh, Lovemark Ödülünü Dondurulmuş Gıda Kategorisinde Aldı!

SuperFresh, Lovemark Ödülünü Dondurulmuş Gıda Kategorisinde Aldı!

Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan
Şehrin Lezzeti

MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini gerçekleştirdiği “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırması sonuçlarına göre, SuperFresh “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası olarak öne çıktı.

Bu başarıda, markaya duyulan yakınlık ve tüketici ihtiyaçlarını karşılama konusundaki yüksek skorların etkili olduğu belirtildi.

Dondurulmuş Gıda Pazarındaki Büyüme

Araştırma sonuçlarını değerlendiren Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, dondurulmuş gıda pazarının son üç yılda tonajda iki haneli büyüme gösterdiğini ifade etti. SuperFresh’in her yıl 13 kategoride 50’den fazla yeni ürün sunarak markalı pazarda yüzde 43’lük ciro pazar payı ile liderliğini sürdürdüğünü vurguladı. Öcal, son dönemdeki iletişim ve ürün yeniliklerinin, markanın “Lovemark” seçilmesinde büyük rol oynadığını belirtti.

Topluma Pozitif Etki ve Sürdürülebilirlik

Türkiye’yi dondurulmuş gıda ile tanıştıran SuperFresh, bugün en geniş ürün portföyüne sahip marka konumunda. Gülizar Öcal, sözlerine şöyle devam etti: Sadece ürünlerimizin kalitesiyle değil, tüm değer zincirimizle topluma pozitif etki sunmayı önceliklendiriyoruz. Tarım alanında kadınlara fırsat eşitliği sunulması, sorumlu tarım uygulamalarımız, israfı hem mutfakta hem de üretim sürecinde sıfıra indirmeyi hedefleyen projelerimizle sektörde öncü adımlar atıyoruz. Herkesin markası olma vizyonu ile ulaşılabilir fiyatta ürünler sunmayı önceliklendiriyoruz. Tüm tüketicilerimiz için mutfakta pratik çözüm üretmek adına görme engelli tüketicilerimiz için yapay zekâ destekli Blindlook platform iş birliği ile yapıyoruz.”

Refika Birgül ile Bilinçlendirici Kampanya

Marka elçisi Refika Birgül ile yürütülen bilinçlendirici kampanya, SuperFresh’in marka değerinde tüm zamanların en yüksek skoruna ulaşmasına katkı sağladı. Öcal, “SuperFresh, yenilikçi ve sürdürülebilir adımlarla kaliteli gıdanın herkes için erişilebilir olmasını sağlamak için çalışmalarına devam edecek.” dedi.

Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması Hakkında

Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması, MediaCat öncülüğünde Ipsos tarafından gerçekleştirilmektedir. Araştırma, 15-55 yaş aralığında, kadın-erkek oranı eşit 2000 kişinin katılımıyla, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri (CATI) yöntemiyle yapılmaktadır.

Araştırmanın amacı, Türkiye’de rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin yoğun olduğu bazı kategorilerde hangi markanın “Lovemark” olduğunu tespit etmektir.

Her yıl belirlenen kategorilerde yapılan puan hesaplaması, markanın zihin payı, duygusal yakınlık derecesi ve ihtiyaçları karşılama düzeyini dikkate alarak Yapısal Eşitlik Modeli (SEM) yaklaşımı ile gerçekleştirilmektedir.

Şehrin Lezzeti